Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Sverige

Publicerad 2014-07-02 20:05:04 i Allmänt,

Nu är jag hemma. Livet känns konstigt, men underbart. Det var jobbigt att ta farväl av min värdfamilj och Ashley, men jag överlevde. Jag lär ju åtminstone se dem igen.
 
 
Men som så ofta kan något "dåligt" leda till något "bra", i det här fallet återförening med min kära familj. Pappa bakom kameran.
 
 
Jag är så nöjd med utbytesår. Det har gjort mig till en bättre människa. Om du har chansen och överväger: åk! Du kommer inte att ångra dig efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv