Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Tornado watch

Publicerad 2014-04-29 03:42:00 i Allmänt,

Ska kämpa trots att jag bara har en hand att blogga med. Idag fick vi åka hem från skolan kl 13:00 istället för 14:55, på grund av den inkommande stormen. Än så länge så vi inte fått ta del av något annat än massor av åskknallar här i Odenville, men på nyheterna så bevakar de vädersitutionen och nog rör sig tornadostormen sakta men säkert mot oss. Just nu härjar den i västra Alabama. 
 
Jag bor på den svarta pricken vid den lila pricken!
I Alabama har redan sex människor dött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv