Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Lugnet efter stormen

Publicerad 2014-04-30 04:05:00 i Allmänt,

Lite storm idag men inte lika stormigt som igår. Ingen behöver oroa sig. Vi fick dock gå hem tidigare från skolan pga risk, men det utnyttjade jag och Ashley genom att åka till Mickey D, i folkmun kallat Donken/McDonalds.Vi åkte förbi en skylt som jag har sett från skolbussen ett par gånger, men eftersom skolbussen inte precis har tid att stanna för en fotostund så övertalade jag Ashley att göra ett stopp!
 
Ni som fattar varför skylten är speciell kan väl skriva en kommentar? Notera även att det är en krokig liten grusväg!
 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2014-04-30 05:51:25

Trodde den låg i London

Postat av: Fysikern

Publicerad 2014-04-30 06:12:30

Du kanske skulle tagit bilden från en annan vinkel så ministerbostaden hade kommit med ...

Postat av: Christina

Publicerad 2014-04-30 10:10:18

Rekreationsplats där vissa ledande personer kan känna sig som hemma...?

Kul att läsa din blogg!

Hälsningar
Christina med familj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv