Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Bootless

Publicerad 2013-10-02 04:49:54 i Allmänt,

Jag får väl passa på att skriva ett inlägg idag också, då det osar tidsbrist runt hörnet. Om allt går som det ska så kommer jag ha fullt upp från och med onsdag, troligtvis fram till söndag eller måndag, eller något i den stilen.
 
Idag var det dag två av spirit week och temat för dagen var: cowboys och indianer! Jag klädde ut mig så gott som jag kunde med tanke på mina förutsättnignar, brist på rekvisita är bara förnamnet. En cowboy utan stövlar är väl egentligen ingen cowboy? Nåväl. 
 
 
Här till vänster så ser ni Victoria, som jag ska gå med på min homecoming-dans med, nu på torsdag. Jag ska alltså gå på en skoldans nu på torsdag och ytterligare en på fredag! Dock så innebär det att jag missar fotbollsmatchen på hemmaplan, men det är det nog värt!
 
Till höger så har vi jag och tre av de fyra andra utbytesstudenterna på min skola. Jeni (Tyskland), jag, Anna (Belgien) och Milena (Tyskland), utklädda till cowboy/girl och indianer! Frånvarande på bilden är Marie (Norge), men jag kan meddela att även hon hade en tjusig outfit, dagen till ära!
 
Mer då? När jag kom hem från skolan idag så låg mina röda skor i brevlå... nej vänta, på verandan! Tjusiga är dem, definitivt. Men det är väl ett ganska tråkigt bloggämne, eller?
 
 
Nu: börjar klockan närma sig 22:00 och jag checkar ut. 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-10-02 22:15:12

Snygg krans på dörren :-)

Svar: Hälsar tack från min värdmamma!
Axel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv