Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Hemligt projekt

Publicerad 2013-11-11 20:00:00 i Allmänt,

Någon kanske kommer ihåg det mystiska blogginlägget som jag skrev i slutet av oktober. Jag kommer ihåg det i alla fall. Nu känner jag mig manad att avslöja vad det handlade om. Det var så att det hade dykt upp ett erbjudande som gav mig möjlighet att vara med och dansa lite i en musikvideo som skolans teknikklubb skulle spela in. Lagom till Halloween så bandades en egen version av Michael Jackson's "Thriller". 
 
Nedanför här så kan ni se resultatet. För att det ska bli lite lättare att se vem som är jag, så kan jag berätta att jag har en vit t-shirt på mig, och att jag i en av tagningarna står längst fram. Enjoy!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv