Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

"Happy Halloween"

Publicerad 2013-11-01 03:36:26 i Allmänt,

Hej, idag är det 31 oktober vilket betyder Halloween. Jag känner inte för att skriva sådär supermycket idag så jag låter istället bilderna tala för sig själva. Med lite hjälp kanske. 
 
Jag var inte i skolan idag då vi hade ett cross country race, eller kanske rättare sagt ett kval till "the state championship", som vi lyckades att vinna! Jag vet inte vad som hände där, våran skola brukar alltid komma sist eller näst sist, men idag så kom vi först. Lite skoj, ingen som hade förväntat sig det precis!
 
 
Sen så började jag förbereda för halloween redan för några dagar sedan genom att jobba på en pumpa. Den blev cool. Egen design!
 
Sen så klädde jag upp mig som en zombie för att köra lite "trick or treat" (bus eller godis) med Nanako från Japan som bor i närheten av mig. 
 
 
Vissa går verkligen all-in när det gäller dekorationerna alltså..
Här är en 4-5 meter hög snubbe som någon har i sin trädgård. Skumt.
Här är jag med min och Matthews pumpa på verandan
 
Nu ska jag ta det lite lugnt. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv