Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Det nalkas storm

Publicerad 2013-11-26 04:29:51 i Allmänt,

Har fortfarande lite ångest för hur kortfattad jag var i det förra inlägget! Förlåt! Jag måste bättra mig. Men jag måste också få slut på den här bloggångesten, svåridentifierad som den är.
 
Sitter nere i källaren och har kopplat in datorn till tvn, finurlig som jag är. Tänkte kolla på en gammal Håkan Hellström konsert som råkade få med mig hit på ett usbminne. Det gjorde jag igår och det funkade bra som någonslags terapi. Det är skönt att få drunkna i svensk kultur lite då och då. 
 
Detta kommer från ingenstans egentligen, men upptäckte nyss att jag hade råkat bryta av en nagel. Hur gick det till?
Jag gillar att ha långa naglar nu för tiden. För er som inte vet (typ alla) så slutade jag bita på naglarna sommaren 2012. Det krävdes inga hjälpmedel. Jag tänkte bara att "nej, jag ska nog lägga av med det här nu!" - och sen den dagen har jag inte bitit på dem.
 
Annars då? Jag älskar mitt liv. Jag är stolt över mig själv. Hej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv