Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Wasser, bitte!

Publicerad 2013-05-02 10:41:29 i Allmänt,

Ett stycke skriftligt nationellt prov i engelska avklarat, givetvis leder detta till skrivkramp, missnöje och ångest. Det är så för-e-bannat jobbigt att skriva för hand när man vill skjuta till en mening i mitten av ett stycke text. Bara att sudda och skriva om hela stycket, pyttelitet. På tal om stycken så verkar detta bli laddat med negativ energi, något som inte får förekomma. Därför vänder vi nu på pannkakan och så visar jag er något jätteroligt istället. 
 
För ett par månader sedan när jag satt och studerade nordamerikas geografi (som vanligt) stötte jag på något som fick mig att stanna till. Om man tittar på de stora sjöarna runt om Michigan, Wisconsin och Kanada, samt har en livlig fantasi så kan man se att de tillsammans föreställer något. Frågan är vad? Jag har fått för mig att det liknar någon typ av hunddjur. Finns det någon där ute som håller med?
 
 
Jag tänker mig att det är en räv som sitter ner, ungefär som bilden nedan illustrerar... 
 
 
God middag!
/Axel

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv