Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

På spaning efter den tid som flytt

Publicerad 2013-05-17 20:02:24 i Allmänt,

Vilket kanonväder! Riktig sommarvärme här på västkusten. Jag är kritisk emot Googles väderleksrapport, men det är minst 24° i skuggan.
Våren är verkligen välkommen, även om jag hade trott att den skulle komma tidigare än vad den gjorde. Fast om man tittar tillbaka så har den jobbat ganska hårt ändå. Det var ju trots allt bara två månader sedan det såg ut såhär utanför mitt fönster:
Ja, mitt fönster. Vyn som har blivit en referenspunkt när jag väderbloggar. Men jag gillar den, skarpt. Så här såg det ut i Oktober:
För att sluta cirkeln så slänger jag givetvis in en bild på dagens utsikt. Lövfyllda träkronor som vajar av och an i en lätt havsbris. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv