Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Iphonepaparazzi

Publicerad 2013-03-31 08:55:00 i Allmänt,

God morgon? Glad påsk? Jag håller mig nog till "God morgon". Påsken upplevdes inte så glad iår. Snarare kall, men det har sin charm det med. Var nere vid havet innan och iakttog ismassorna. Fascinerande dovt ljud när vågorna bryts ner och isen pressas upp och ner.
 
Längst ner bland bilderna är ett gammalt magasin, som troligtvis användes flitigt under mitten av 1800-talet för lagring av kalksten och jag vet inte vad, men tjusigt är det!
 
 

 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv