Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

En ny vän

Publicerad 2013-07-18 22:35:00 i Allmänt,

Något som kan vara bra att ha när man åker utomlands är naturligtvis en resväska! I mitt fall har denna lyst med sin frånvaro under en längre tid, men igår så gjorde jag slag i saken. Jag satte mig bakom ratten och satte kurs mot centrum, och efter en två kilometer lång resa så var jag framme. Väl i väskaffären så fann jag väskan som jag sökte. En väska sydd i krokodilskinn, 4,3kg tung och med en volym på 110 liter. 
 
Nej, väskan är inte tillverkad av krokodilskin. Däremot så är den tillverkad av polypropenplast, vilket innebär att den är lite böjbar. Lustigt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv