Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Vi måste prata

Publicerad 2013-08-05 18:13:13 i Allmänt,

Även om det nu inte är långt kvar till avresan och vi alla är på bra humör, så måste vi ta en minut och tala lite allvar. Faktum är att jag inte vet hur bloggens framtid kommer att se ut när jag väl är på plats. Jag kommer troligtvis att dra ner lite på uppdateringsfrekvensen, men förhoppningsvis så kommer kvalitén på inläggen att öka. Min ambition är självklart att skriva regelbundet, men jag har ju som bekant inte den blekaste aning om hur vardagen kommer att se ut. Framtiden är omöjlig att förutspå, så det återstår att se, helt enkelt.
 
Med två dagar kvar i landet lagom så har jag idag ätit lunch med hela familjen, sagt hejdå till min äldsta lillasyster som idag for iväg för att fjällvandra och ikväll så har jag planerat att säga farväl till mina närmaste vänner genom ett traditionellt pizzeriabesök. 
 
Om jag har någon ny, fin bild att bjuda på? Jag önskade att det vore så. Istället får det bli en klassiker! Kanske kan jag se tornet från flygplanet när det går ner för mellanlandning? Vem vet!?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv