Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

18,00000000000000000000000000000000

Publicerad 2013-04-11 21:42:11 i Allmänt,

Hej,
 
Nu är jag vuxen. 18 år. Det känns orealistiskt, men jag ska nog klara av att smälta det.
Hur är det nu, 18 år vill man gärna fylla, men helst inte mer? Vad finns det för fördelar med att åldras? Och nej, jag bryr mig inte om att handla på systembolaget, så jag behöver inte se fram emot att fylla 20.
 
Jag har kommit fram till att det är ointressant att blogga om födelsedagspresenter, men jag måste ändå få nämna en. Från en jättehärlig familj som jag brukar träffa om sommaren på Gotland fick jag 45 USD. Spontant och härligt, men ändå på något sätt betydelsefullt, och jag blev jätteglad. Det är trots allt mina första dollars!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv