Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Some is better than none

Publicerad 2014-03-12 03:53:22 i Allmänt,

Vi börjar med de stora nyheterna. Jag har köpt en bil! Det blev en 2014 Ford Mustang GT Cabriolet. Stor motor och många hästkrafter. Ett riktigt vrålåk, med andra ord.
 
 
...och så ska vi kanske inte glömma hur det egentligen ligger till. Sanningen är ju den att jag åker skolbuss varje dag. Inte Mustang (fast Ashley har ju dock en och den åker jag i rätt så ofta). 
 
Nej, jag har alltså inte köpt en bil. Den på bilden tillhör min "kontaktperson" som jag har här borta. Så åka i den har jag fått, åt minstone. Tufft.
 
Här är jag på skolbussen, yay.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv