Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Ibland så måste man

Publicerad 2013-05-26 22:08:28 i Allmänt,

... köpa nya skor! Mina gamla löparskor har länge varit helt slut, dämpningen som fanns kvar var att jämföra med att springa barfota på asfalt. Så ett par nya fick det bli. Om ni vågar så kan ni få gissa vilket som är det gamla respektive nya paret.
 
Jag törstar efter bloggmateria, eller kanske framförallt efter en bloggkick. Jag har lite idéer på inlägg som kan relateras till USA, vilket är kul. Men det kräver engagemang, vilket i sin tur kräver tid, som för närvarande är en bristvara. Nåväl, allt löser sig, snart är det sommarlov. Då kan jag skriva.
 
Det är svårt att ta in att det faktiskt inte är mer än åtta skoldagar kvar till skolavslutningen. Åtta dagar till i klass 11teb, som har kommit att bli mitt dagliga umgänge under de senaste två åren som gått. Vi har haft det bra, och jag kommer att sakna dem, allihop. Men så förhoppningsvis finns det möjlighet att fortsätta vara vänner även när jag återvänder. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv