Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

*******************

Publicerad 2013-03-13 18:48:28 i Allmänt,

Hejhej! Ser ni vad det är i rubriken? Snöflingor!
 
Tänkte skriva ett inlägg för ett par dagar sedan när jag var sjuk och jävlig, men jag hade inte lust att dela med mig av min negativa energi så istället fick det bli idag.
 
Igårkväll hände något oväntat - det började snöa. Eftersom det är mars och våren har officielt börjat så trodde naiva jag att minusgrader var ett minneblott, men icke. Det vräkte ner och nu har hela Falkenberg ett 10 centimeter tjockt snötäcke som pryder staden i vitt. Jag gillar snön. Den höjer mysfaktorn där ute, allt blir så tyst. Cyklade genom centrum, eller "centrum" (det är ju ändå falkenberg vi snackar om) och man hörde knappt bilarna som smög omkring på gatorna. 
 
Utsikt från mitt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv