Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

7 augusti 2013

Publicerad 2013-03-16 17:45:00 i Allmänt,

Happarappkrappnapp.
 
Jag fick ett mail från AFS i torsdags, och det är alltid lika spännande! Ungefär hälften av gångerna så blir man besviken (nyhetsbrev i all ära, men jag vill läsa om USA!), men inte den här gången. 
 
Okej, jag förstorar upp det hela. Men i mailet som innehöll praktisk information om biljettbokning så var en excelfil bifogad, där alla avresedatum stod. Så nu vet jag! Onsdagen den 7:e augusti flyger jag till USA. 144 dagar kvar.
 
 
Det känns lämpligt att avsluta inlägget med en bild från USA, så det bjuder jag på! Här nedan, Empire State Building.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv