Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Starstruck

Publicerad 2013-06-01 19:41:14 i Allmänt,

Jag berättade ju som bekant igår om onsdagens stora händelse (min värdfamilj!) men även i torsdags så hände något utöver det vanliga.
 
Vi hade våran sista idrottslektion och var på skolans fotbollsplan där vi spelade brännboll. När vi hade 20 minuter kvar av lektionen så kom det en vaktmästare och sa att nu var vi tvugna att flytta på oss, för här ska det snart landa en helikopter. Redan där så var jag tagen ur spel, men håll i er. Helikoptern landar och det blåser något så fruktansvärt, och ut ur den kliver Filip Hammar och Fredrik Wikingsson.
 
Om någon frågar mig "Vem är din idol?" eller "Vem är din förebild?" så vet jag aldrig vad jag ska svara. Men om jag måste svara något så skulle det bli Filip och Fredrik. De har sunda värderingar och är riktigt duktiga på det de sysslar med. Jag älskar deras podcast och jag älskade deras show. Även bland tv-programmen finns det guldkorn, speciellt de tidigare produktionerna. Mina personliga favoriter är High Chaparall och Grattis Världen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv