Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Legobus

Publicerad 2013-06-21 18:37:00 i Allmänt,

Någon familjemedlem hade fått för sig att det skulle vara kul med ett besök på Legoland i Danmark och jag, som gärna ägnar mig åt att köra bil, följde med. Vi hade inte lust att övernatta i Danmark så det innebar en tidig morgon följt av en lång dag. Upp vid 03:20 och i säng igen vid midnatt. Då var jag trött. Men det var kul! Passade på att ta lite bilder med mig och "amerikanska" sevärdheter som jag kan maila till värdfamiljen, och kanske även dela här... 
 
Kapitolium, eller kanske mer känt som United States Capitol. Regeringsbyggnad i Washington D.C.
Beverly hills, where the famous people live.
John F. Kennedy Space Center, NASA:s plats för att skjuta upp raketer i rymden.
En icke-fullständig och trött syskonskara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv