Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

"Jag har ett gulnat fotografi"

Publicerad 2013-06-09 22:11:38 i Allmänt,

Att skriva ett inlägg från mobilen visade sig kanske inte vara min bästa idé, men det blev okej. Det tog lång tid att gå från tanke till text, kanske inte så konstigt när det ända jag hade att arbeta med var två tummar. På ett fullstort tangentbord har jag ju 10 fingrar till mitt förfogande.
 
Imorgon är det den absolut sista skoldagen med min klass, det känns sådär. Ett stort steg på vägen mot Alabama, men samtidigt så är det _mycket_ vemodigt att lämna en grupp med underbara människor. Det är synd att jag inte kan frysa ner dem och placera dem i ett frysrum fram till augusti 2014, när det är dags för mig att återvända till Falkenbergs gymnasieskola. 
 
Nu blir det lite live-action här i bloggen. För bara sekunder sedan så accepterade min värdpappa min vänförfrågan på facebook. Det känns lite skumt att han precis just nu, samtidigt som jag sitter och skriver detta, söker igenom min profil och granskar alla mina bilder. Tur att jag inte har något att dölja!
 
Härligt med sommar, hör ni! Ta del av en sommarsång! Njut av kvällen! Förändra världen (börja med USA)! 
Håkan Hellström – Visa Vid Vindens Ängar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv