Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

A letter from the embassy

Publicerad 2013-06-22 12:00:00 i Allmänt,

Nämen! Så fort det gick! I torsdags så fick jag ett mail från posten, där det stod att jag hade ett brev att hämta. Mycket riktigt. Som väntat var det skickat från "American Embassy", och det innehöll mitt pass, men nu även med visum. Jag blev lite förvånad när jag kände på kuvertet, då jag hade föreställt mig att visumet skulle vara som ett litet häfte likt passet, men så var det alltså inte. Själva "visumet" är fastklistrat i passet!
 
Jag kan inte låta bli att småle när jag ser visumet och tänker på att vi faktiskt tog bilden hemma i garaget... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv