Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Välkommen på husesyn

Publicerad 2013-07-29 23:28:21 i Allmänt,

Här sitter han som inte hade tänkt att skriva något idag. Men nu gör han ju det i alla fall. Varför? Jag vet inte. Känner bara ett starkt behov av att leverera någonting när jag ser att ni har bjudit på nytt besöksrekord. 39 unika besökare på en dag, än så länge!
 
Igår knäppte jag lite kort på huset som jag tänkte ta med att visa i USA, men nu slog tanken mig att de flesta bloggläsare vet inte hur jag bor. Så jag trollar ihop ett inlägg. 
 
Imorgon får jag förhoppningsvis efterlängtad information från AFS, kanske kan jag bjuda på ett mer underhållande inlägg då?
 
 
 
God natt, kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv