Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

"Om något kan gå fel så kommer det förr eller senare göra det"

Publicerad 2013-07-03 11:15:00 i Allmänt,

Jobb hit och jobb dit. Den här veckan så är det 14-22 som gäller, men jag klagar inte. Det är roligt, jag tjänar pengar och så får jag tid att tänka på livets stora frågor. Dock så finns det något som är lite mindre lustfyllt... Att förbereda matlådor är jättejobbigt! Speciellt när det inte finns några rester att plocka utav i kylskåpet. Därför har jag nu stekt köttbullar som jag ska äta om 8 timmar, meningsfullare saker har jag gjort i mitt liv.
 
Tänkte även passa på att varna er. Om det är någon som är allergisk mot parfym och bor i Halland så kan det vara läge att stanna inomhus idag. I morse när jag hade duschat så såg jag att man kunde skruva av något vid bottnen av min deodorant. Tydligen var inte en bra idé att göra så, och det slutade med att jag råkade dränka min vänsterhand i en doft som osar manlighet.
 
Offret.
 
Kanske lite för dramatisk rubrik... jag syftar på handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv