Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Kul! På en måndag!

Publicerad 2013-07-22 08:00:00 i Allmänt,

Jag finner det lägligt att dela med mig av vad jag ser här uppifrån bloggens topp. Det är en imponerande vy med utsikt åt alla möjliga håll och kanter. Trots det breda utbudet så har jag spetsat in mig på några favoriter som jag tänkte dela med mig av. En av dem är kartan. Det är spännande att se från var i landet trafiken till min blogg härstammar. Än så länge ser den ut enligt följande. 
 
Cirklarnas storlek och färgstyrka ökar alltså linjärt med besöksaltalet från orten.
 
Här är ett tjusigt cirkeldiagram som illustrerar varifrån mina besökare kommer. Det stora gråa tårtbiten representerar alla de orter tillsammans som inte var tillräckligt aktiva för att få sig en egen tårtbit. 
 
Men jag kan se mycket mera än var ni bor! Jag kan till exempel se hur ni hittade hit. Kanske knappade ni in adressen direkt, eller så hittade ni mig i en länklista på någon annans blogg?
 
Det finns mycket skoj att titta på - men jag har tyvärr inte tid att visa er allt.
 
Nu kanske ni sitter och tänker: jag vill också veta var mina fans bor! Då, kära läsare, ska jag berätta för er hur ni gör. Klicka er in här och registrera er, läs på lite och så löser sig nog resten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv