Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Ett stycke videoblogg

Publicerad 2013-07-16 10:05:21 i Allmänt,

Tillbaka i verkligheten efter en surrealistisk helg. Min hjärna blev förvirrad när jag tog mig till Gotland på dryga två timmar när resan vanligtvis brukar ta nio. Smidigt, det där med flygmaskiner. Hur som helst så har jag haft en kanonhelg med god mat, sol och bad - men framförallt trevligt umgänge. Efter den här helgen så har jag nog tillräckligt med energi för att orka flytta på lådor (jobba) i ytterligare tre veckor innan jag far iväg!
 
En Gotlandsbild, kanske? Här är jag som står och poserar med ett berg, men rätt som det var blev jag avbruten...
 
 
 
Höll på att glömma, min första videoblogg!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-07-16 23:40:50

Fin film. Vem filmade den????

Svar: Om jag inte minns fel så var det någon som hette Eva!
Axel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv