Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

En dag att minnas

Publicerad 2013-07-01 23:45:00 i Allmänt,

Jag är så lycklig. När jag tänker på allt roligt som jag har framför mig, och de roliga grejer som jag har fått vara med om. Till exempel igår, när jag hade en kanondag på Liseberg med fem underbara utbytesvänner. Vi som var där har bara träffats ett fåtal gånger tidigare, men eftersom man som utbytesstudent har något stort gemensamt, så klickar man enkelt med varandra.
 
Tillsammans så åkte vi berg- och dalbanor, spatserade omrking, pratade och umgicks helt enkelt, supermysigt! Nu kommer vi troligtvis inte att träffas förrän om något år, men då hoppas jag på någon form av återförening.
 
Jo, just det... Vi tyckte att det var en rolig idé att avsluta besöket genom att sätta oss fem personer i samma flumeride-flotte, och mycket riktigt - det var en rolig idé, men man blev mycket blöt! Mina skor är fortfarande fuktiga...
 
 
Med var även en snäll och glad tjej som hette Agnes, vars ansikte var nytt för mig men de andra hade träffat henne på deras förberedelseläger. Hon var tvungen och åka hem lite tidigare, så hon missade tyvärr de sista åken och fotograferingen.
 
I bilden från vänster: jag, Ebba, Emma, Sara, Jennie
 
Tack så mycket allihopa! Det var en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv