Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Februarimyz

Publicerad 2013-02-27 20:22:23 i Allmänt,

Jag satt inne vid datorn utan någon direkt sysselsättning när jag fick den briljanta idén att leta reda på familjens systemkamera och lite tomtebloss. Fram med stativet och ut i det kyliga väder som råder. Ställde slutartiden till 30 sekunder, tände på tomteblosset, sprang framför kameran och så började jag vifta. Inte någon unik kreation kanske, men för mig var det första gången som jag ägnade mig åt aktiviteten.
 
Något fint med att ha en stor familj är att man aldrig behöver göra något ensam. Det dröjde inte många tomtebloss innan min yngsta syster hade hakat på, och kort därefter anslöt även min mellansyster, eller vad man nu kan kalla henne för. Om någon har missat hur min familj ser ut så skrev jag om det här.
 
Resultatet? Helt okej om du frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv