Axel - i Alabama som utbytesstudent 2013/2014

Bakom scenen

Publicerad 2013-04-29 12:00:00 i Allmänt,

Idag är det en vanlig måndag, och då kan det behövas något extra för att bli på bra humör. Kanske kan jag hjälpa till med det, kanske kan jag det inte. Jag tänkte ialla fall bjuda er på en tur backstage.
 
Vadå backstage? Det återstår att se. Med backstage menar jag typ... vad som gömmer sig bakom bloggens kritvita fasad.
 
Här, till exempel hittar vi ett manus som jag följer när jag till varje tisdag diktar ihop ett nytt inlägg.
 
Om vi rotar vidare i lådan så hittar vi här, den topphemliga listan på ämnen som jag har tänkt att skriva om, samt vilka som har prioritet. Listan fungerar så att när jag går runt på stan och kommer på något intressant så antecknar jag det. Det vorde ju förödande om jag glömde bort något som kunde leda till underhållande läsning...
 
 
Äsch, vem är jag att sitta här och visa upp halvcensurerat material? Ta en titt själva istället, rakt ner i lådan där allt är samlat. Tidigare samt kommande inlägg. Om ni lyckas lista ut något hemligt, så lova att inte avslöja det, okej? Tack!
 
 
Hoppas att ni tyckte det var lite roligt att titta in här, och nu vet ni hur det är att vara en toppbloggare. Skämt åsido, rekordet unika besökare på en dag är inte mer än 15. 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-04-29 15:22:11

Du förtjänar fler än 15 läsare. *tummen upp*

Svar: Åh, tack så mycket! :)
Axel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Lite om mig

Min profilbild

Axel

Jättesnäll och ganska snygg 20-åring. Just nu i gymnasieskolans slutfas och till hösten har jag ambitionen att börja studera vid KTH i vår huvudstad. Läsåret 2013/2014 befann jag mig i Alabama, USA för ett år som utbytesstudent. Organisationen som jag åkte med var AFS (rekommenderas). Kvar finns bloggen, späckad med bilder och tankar. Allt från grundläggande förberedelser till hemresan. Håll till godo!

Kategorier

Arkiv